2011. szeptember 26., hétfő

A múlt

A minap azon gondolkodtam, hogy milyen jó lett volna 8 hónappal ezelőtt elkezdeni írni egy jegyzetet, egy egyszerű vonalas füzetbe, na ezt próbálom most ilyen formában pótolni.

Ahogy fentebb említettem egészen 8 hónappal ezelőttig kellene visszamennünk ahhoz, hogy igazán jól tudjam bemutatni a történetemet, de eddig azért nem fogok visszanyúlni, nem is nagyon tudnék rengeteg idő telt el azóta és számtalan dologra nem is emlékeszem pontosan. A lényeget viszont így is megtudom osztani azokkal akik esetleg hasonló szituációba vannak mint amibe én voltam.

Arra nagyon pontosan emlékszem, hogy egy szombat esti kártyázásból jöttem haza amikor azt gondoltam, hogy ez az év is ugyanúgy fog eltelni, mint az eddigi 27, szépen telnek a hónapok én meg, ha nem is terebélyesedek, de maradok kb. abban a súlyban amiben. Hozzá kell tenni, hogy ez is egy olyan este volt, amikor mindenféle bűnözés megesett ami megeshetett, este 10-11 fele sütemény evés, chips, ropi, alkohol, kóla ahogy azt kell. Szóval, másnap reggel, vagy már akkor vasárnap hajnal 2-3 körül hazafele sétálva azt gondoltam, hogy változtatni fogok. Mivel még így is keltem fel, és talán még erősebb volt ez az elhatározás bennem, így meg is tettem.

1-2 hét persze kellet mire nagyjából ki tudtam alakítani egy rendszert pl. az étkezések időben való elosztását vagy azt, hogy mégis milyen teákat tudok segítségül hívni vagy milyen testmozgást tudok végezni. Leginkább az internetet hívtam segítségül és utána olvastam a teáknak, a szénhidrátnak ill. a szénhidrátmentes diétának, néztem egy dokumentum filmet a fogyásról, azt hiszem az volt a címe, hogy A fogyás tíz titka.

Rengeteg összetevője volt annak, hogy ma azt tudom itt leírni, hogy 8 hónap alatt kb. 55-60 kilótól szabadultam meg és ha még nem is ugyanennyi, de kb. 35-40 kiló leadását tervezem, a számok és ruhaméreteim azt mutatják a rendszerem működik, és azt meg én tudom, hogy ezt nem szenvedve értem el, illetve dehogynem szenvedtem míg meg nem szoktam, hisz drasztikus változtatás nélkül extrám súlyfeleslegtől szerintem nem lehet megszabadulni, főleg nem 1 - 1,5 év alatt.

Ugyanakkor azt nagyon fontosnak tartom leszögezni, hogy nem koplaltam, mai napig soha nem is koplalok, én eszek, napjába általában 3 alkalommal, de van, hogy 4-5 alkalommal is. Nem, a nem evés a megoldás, és higgyétek el nem is az, hogy egyik nap koplalok, meg alig eszek, másnap meg dőzsölés, sőt talán ez még rosszat is tesz.

Indulásnak legyen elég annyi, hogy nálam a szénhidrát volt a kulcs és biztos, hogy sokan vannak ezzel még így, na most ezt se úgy kell nézni, hogy a szénhidrát az eleve rossz, hisz különböző szénhidrátok vannak, és a probléma a gyorsan lebomló szénhidrátokkal van. Amit teljesen kizártam az étrendemből az a cukor, se teába, se főzéshez nem használok cukrot és nem is veszek olyan élelmiszert saját célra amiben cukor van, viszont light kólát se iszok, mert a kóla önmagában is eléggé mesterséges valami, szóval inkább ne éljünk vele, akár cukros akár anélküli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése