2011. szeptember 29., csütörtök

Filozófia

A cím kicsit nagyképűnek is hangozhat, de nem igazán tudtam ennek a bejegyzésnek jobb címet adni. Ha valaki elkezdi azt amit én is elkezdtem rövidebb vagy hosszabb idő után, de el fog jutni oda, hogy nehéz lesz betartani a szabályokat, illetve lesz számtalan helyzet amikor nagyon könnyen el lehetne csábulni.

Teljesen őszinte leszek, nekem meglepően kevés ilyen helyzetben volt részem, egyrészt mert nem is nagyon főzünk úgy, hogy engem annyira zavarjon, hogy minden másnap sült krumpli illat van, mert elég ritkán van ilyen. Másik részre, hogy nem is különösebben zavar, én süteményt is készítettem nagyon sokszor és meg se kóstoltam, de máshol, vendégségbe se estem bűnbe.

Érdekes kérdés, hogy miért nem, de azt hiszem ez leginkább fejben dől el, ha valaki nagyon elhatároz valamit akkor nagyon komoly akart ereje lesz, mert alapvetően ilyen az ember. Viszont valóban volt egy-egy alkalom amikor szívem szerint ettem volna egy szelet pizzát vagy egy szép pirosra megsütött serpenyős burgonyát vagy egy pogácsát, viszont úgy voltam vele, hogy nem szabad és kész.

Az egészre azt tudom mondani, hogy olyan ez, mintha az ember beteg lenne. Tudom ez nem a legjobb felfogás így, mert ép elég baj annak aki beteg, legyen lisztérzékeny vagy cukorbeteg. Viszont azt gondolom, hogy pont ezek az emberek kellenek, hogy eszünkbe jussanak, ha ők esznek cukrot vagy lisztet, akkor az életükbe is kerülhet, így mi akik ilyen betegséggel nem küzdünk, meg kell tudjuk állni, hogy nem eszünk ilyesmit.

Főleg, hogy előttem is ott  lebeg egy cél, és a cél elérése majd azt is jelenti, hogy ha nem is ugyanolyan mennyiségbe és ugyanannyi alkalommal, de egyszer-egyszer megengedhetek majd magamnak egy süteményt vagy ehetek jobban kenyeret, tésztát, mert nekem akkor se lesz tőlük bajom és ha ezt ritkán és kis mennyiségbe teszem, akkor már oda sem jutok vissza ahonnan indultam.

Mára még annyit, hogy a blog kezd teljesen kialakulni, több aloldalt is létrehoztam és kezdem mindegyik oldalt tartalommal is feltölteni, igyekszem majd minden egyes gyümölcs és zöldség féléhez receptet is feltenni, és ezek mind olyan receptek amik szénhidrát szegények vagy teljesen szénhidrát mentesek.

Biztos lesz még később is több dolog ami eszembe fog jutni, teverezek olyat, hogy egy hetén keresztül minden nap beírom, hogy mit ettem, egy heti menü legyen fent az oldalon, vagy a mozgással kapcsolatban is lehetne ilyesmit csinálni.

Egyenlőre ennyit, ahogy időm és írhatnékom lesz, jelentkezem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése